Rates are designed for onetime use from Canada within region of purchase. If intended use not onetime, 9 Telecom has other products that may suit your needs. Please call Customer Service: 1-866-486-4775.
If you choose to use this card for more than one call, the following charges will apply:
- A maximum daily maintenance fee of twenty cents applies. This additional cost will affect the minutes you may achieve using this card.
- Usage is based on one minute increments: For every one minute of use or less, customers shall be charged for the full minute.
Customer is responsible for the following potential charges:
- Calls made through public telephones can only be made using a local access number. Public telephone fees may apply.
- A disconnection may occur due to the quality of certain cellular or telephone networks beyond our control.
- Premium rates for certain destinations may apply. For details on rates and dialing instructions please contact customer service.
- Calls made from cell phones use airtime or may accrue roaming charges when calling from outside your local calling area; please contact your cellular provider for more information.
- Rates and minutes advertised are subject to change without notice.
- Please contact customer service at 1-866-486-4775 for any questions.
- Liability is limited to the value of the card only.
- This card has no expiry date and is non-refundable..
Les taux et minutes mentionnés concernent un usage unique à partir du Canada dans la région de l’achat. Si vous prévoyez effectuer plus d’un appel avec cette carte, 9 Telecom a d’autres produits qui pourraient mieux convenir à vos besoins. Veuillez contacter le service à la clientèle au 1.866.486.4775.
Si vous utilisez cette carte pour effectuer plus d’un appel, les frais suivants s’appliqueront :
- Des frais de maintenance quotidien de maximum vingt cents s’appliquent. Ce frais additionnel affectera les minutes que vous pouvez utiliser avec cette carte.
- L’utilisation est basée sur des incréments d’une minute: Pour chaque minute d’utilisation ou moins, le client sera chargé une minute complète..
Le client est responsable des frais potentiels suivants :
- Des frais additionnels de quatre-vingt cents peuvent s’appliquer pour les appels effectués à partir de téléphones publics.
- Une déconnexion causée par la qualité de certains cellulaires ou du réseau téléphonique peut survenir, et est hors de notre contrôle.
- Des taux plus élevés peuvent s’appliquer pour certaines destinations. Pour plus de détails à propos des taux et des instructions de composition, veuillez contacter le service à la clientèle.
- Les minutes annoncées peuvent être sujettes à des changements sans préavis.
- Pour plus de détails, veuillez contacter le service à la clientèle au 1.866.486.4775.
- La responsabilité est limitée à la valeur de la carte seulement.
- Cette carte n’a pas de date d’expiration et est non remboursable.
For the most up to date terms, rates & conditions, please refer to posters/flyers
available at point of purchase.